kränkt & nere :|

efter förra uppdateringen hände inget speciellt egentligen, vi jobbade lite med projektarbetet - ovanligt? YES!
sen hade vi bara en lektion kvar, fast gånger två & det var ju teckenspråk.
och tydligen har inte jag & dani någon rätt att prata på lektionerna precis som alla andra utan vi ska HÅLLA KÄFTEN? men tror ni att jag och dani lyssnar på vad "denna" säger? svar: nej! vi tar inte emot skit, det är slut på de!
så dagen slutade med att dani var förbannad och jag var mest nere och deppig. fattar inte vad problemet är egentligen, har jag gjort något så kläm fram de istället!

jag cyklade hem när bussen stannade på stationen, hemma blev det att leka med min kusins barn, noel! sötunge♥
och sen blev det scouterna, då gick jag & noel till andreas. vi hjälpte hans mamma att slänga skräp och de tyckte noel var jättekul. jag älskar dig andreas♥
jag och noel gick till scouterna igen vid halv åtta, tjugo i kanske för då var det dags att köra hem. vi lämnade honom hos carro och sen körde vi hem. jag tog en tablett och somnade dirr i soffan! när jag vaknade hade jag rykningar i knäet, fett läskigt!? så mamma fick massera och dra & sånt skit.. IRRETERANDE!
men nu ligger jag iallfall i sängen, skönt ellor? eh nej! för jag har ingen ro.

tänk... imorgon träffar inte jag min andreas /: jag kommer dö!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0