kräftskiva @ emil & anton

det blev en liten uppdatering lite tidigare än jag lovat, bara för att jag sover hemma och inte hos älsklingen min inatt.
anledningen säger jag inte här för det har ni inte med att göra!

jag mötte älsklingen min i perslund, där det blev lite tjafs men det löste sig rätt så bra tyckte jag!
det räcker med att han ler och kollar mig i ögonen så ser jag ljuset igen :$
vi vandrade vidare till emil och anton, där vi käkade hamburgare med bröd & påmmes.
jag åt ingenting förrän lite senare när pojkarna lagt sig, hade ingen ro eller matlust.
det blev kladdkaka till efterrätt.
jag och älsklingen satt & matade varandra, fett gulligt och roligt! :$
vid tio tiden började vi gå/springa/cykla mot honom, han spelade ett zombie spel. zombisarna jagade oss i åstorp -.-'
hahaha, fett läskigt men ändå ganska coolt.
när vi kom utanför andreas var bara klockan halv elva så vi stod och pratade i en halvtimme.
sen cyklade jag mot emil och anton igen.
påväg dit träffade jag micke och annat folk, snackade lite med dom & fortsatte cyklingen.
det hände inte speciellt mycket hos emil och anton när jag kom tillbaka, alla stack ganska tidigt -.-'
ville bara tillbaka till andreas, jag mår så mycket bättre tillsammans med honom.
nu är jag hemma och tänker för mycket.
hörs imorgon & godnatt!
varken du, du eller du förstår hur mycket jag älskar andreas.
han är den enda killen jag lever för och någonsin älskat såhär mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0