jajamen, familjekväll :p

igår hann jag inte blogga innan jag åkte till mormor och morfar för att fira mammas födelsedag men nu vet ni iallafall att jag fortfarande lever och det är ju bra :)
det blev min nya klänning som inhandlades i göteborg av min mamma och mina gladiatorskor.. det var lite kallt att springa ute i det med sapmi så jag bytade om till leggins och min blåa tröja.
på kvällen träffade jag micke, cajjo, rebecka och några andra. de satt och hängde på rågen men jag stack lika fort som jag kom eftersom jag skulle käka tårta, min älskade goda marängtårta mums!
det blev inte så sent igår hos mormor och morfar, för de flesta har långt att köra och de regnade som fan.. men när vi väl va hemma så somnade jag i soffan och mamma väckte mig ett tag senare, då gick jag upp och la mig i sängen & somnade direkt ..
jajamensan ,  det var min speciella fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0