jag gör allt för dig

godmorgon eller ja godkväll! :)

idag blev det ju en rejäl sovmorgon och en väldigt onödig skoldag! jag mötte dani på stationen, vi gick till ica och handlade goda saker. på vägen dit följde en bil efter oss och sen körde den till skolan och ställde sig där :S mystiskt! jag och dani gick till parken och satte oss, dit kom även sara så vi pratade allmänt med varandra tills lekarna skulle börja.
först skulle vi kasta runder på en boll och säga sitt namn, trevligt (y) det bästa var att ingen hörde vad jag sa eller när jag sa de så det blev inte så pinsamt för mig, därefter blev det fotbollsbrännboll, lag ett vann men jag var inte med..
sen efter det fick vi sluta så jag och dani gick snabbt till stationen och satte oss för det regnade, ett litet tag efter kom mitt tåg - jag sa hejdå till dani & sara och hoppade på tåget. han snygga var konduktör, rawr ;)

jag cyklade hemåt & jag hann inte vara hemma länge förrän det var iväg igen. jag, mamma och syster skulle till väla. jag handlade inte så mycket, typ ögonskugga, kajalpenna och en svamp till min foundation! mamma och syster handlade desto mer så det ordnar sig nog ;) hahaha på väla träffade jag även min pojke och hans mamma. jag gick runder med dom och följde med dom hem.
hemma hos älsklingen blev det att titta på hans nya tele men även på något på discovery channel, intressant (y)
mamma hämtade mig där kvart över tio, sa hejdå till älsklingen & åkte hem.

nu ska jag snart stänga datorn, för imorgon blir det ingen sovmorgon. klockan ringer klockan sju och jag hoppas jag vaknar och går upp iallfall innan halv åtta för annars blir det stressigt! -.- <3
ha det bra och sovgott
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0