jag älskar dig och vill aldrig förlora dig

igår var skolan ganska chill, vi gjorde projektarbete - sökte om mobbning på google och lite sånt. på middagsrasten, innan idrotten då gick jag och dani till ica och handla chäps, dricka och bullar :$ mums vad gott det var.
på idrotten fick man spela innebandy, badminton, fotboll eller vara i gymmet. vi var där man spelade innebandy, ganska kul var det!  "och vanliga tommy fick bollen & passa vidare ;)" hahahahaha! bara jag och dani som fatttar.
efter skolan tog jag iallfall tåget hem till åstorp, för att sedan gå hem och sova i två timmar. när jag vaknade var jag ensam hemma och det blev att duscha och sen göra ve sig för jag skulle ut och träffa andreas. jag cyklade till stationen där andreas, mariella och hennes kompis var! vi gick sedan iväg för att träffa micke, men på vägen vände mariella för hon skulle träffa någon annan x)
när vi hade träffat micke cyklade vi genom byn, till oj, till roma, till piongården och sen till slut hamnade vi på rågen precis som alltid. det blev lite som det blev där på rågen! jag följde andreas en bit hem och sen cyklade jag hemåt då jag träffade micke. jag stannade och vi pratade ett tag & sen cyklade jag hem och startade datorn, då ringde traktorfest. han ville ha någon att snacka med så han inte somnade :) men vi bestämde iallfall att snart är det dags för traktorfest och det ska bli jävligt skoj! :D
men iallfall sen somnade jag och nu är jag vaken igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0