inget vettigt under dagen

som sagt, för fjärde gången sitter jag här och försöker få ner samma text som första gången.. de första gångena var det mitt eget fel men sista gången tryckte dani bort allting -.-' fuck you, ska ta ett snack med din mamma!

jag hann iallfall med bussen imorse fast jag fick cykla som en dåre till stationen för hemma visste jag inte vad stress var eftersom jag var ensam hemma. tog en lång & skön dusch, gjorde ve mig och tog på mig ett joggingställ,mysigt!
första lektionen hade vi inger, precis som alla andra lektioner idag förutom de två sista. just nu arbetar vi med ett projektarbete men eftersom vår grupp är lite splittrad.
jag och dani sitter här i studierummet på facebook, msn och har även arbetat lite med samhällen(: de andra i vår grupp är på studiebesök på snyggatorpskolan, så när de kommer tillbaka ska vi sätta fart och arbeta som små barn i afrika.
vi har bara inger idag men egentligen har vi lunch nu, men det är långt till matsalen så orkar inte -.-' hahah! det blir väl lite godis snart hoppas jag :$ vi har precis ätit ett 200g choklad :o krängarN och tjockiseN! :)
de två sista lektionerna har vi som sagt teckenspråk och det är extremt jobbigt eftersom man får nya glosor varje gång man träffar henne och hon förklarar inte speciellt bra heller & jag vågar inte fråga -.-' sucks to be me!

iallfall så ska vi förflytta oss till matsalen nu enligt krängarN ;) rawr.
vi hörs efter skolan.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0