i will always love you

hejsan, den dåliga uppdatering idag & igår beror på att jag inte har mått så väldans bra. efter skolan igår klippte jag mig och det blev som det blev, alltså helt ok! efter klippningen cyklade jag hem och la mig & sov till klockan fem för då blev det käk, fast jag åt typ ingenting ;s efter maten la jag mig igen och vaknade halv åtta & gick sedan och la mig halv nio igen.
jag vaknade klockan halv åtta imorse & bad mamma sjukanmäla mig för jag kände inte att jag var så pass pigg & mådde så pass bra att jag kunde vara i skolan till klockan fyra. efter det gick jag och la mig igen & vaknade lite då och då, men gick upp klockan tio över tre.
sen dess har jag inte gjort någonting, typ kollat på tv & tänkt litegrann.
det blir förhoppningsvis skolan imorgon, jag vill det iallfall! <3

nu ska jag kolla på tv.
vi hörs senare.
puss
i love you always forever - donna lewis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0