i gonna wowowowopp your ass ;)

rubriken kommer naturligtvis från dani, hon gick och sjöng & delade med sig av sin fina röst :)

idag gick jag upp klockan sju, åt snabbt frukost och gjorde snabbt ve mig. jag missade bussen så jag tog tåget och i klippan väntade dani och sara på mig.
vi gick till skolan och väntade på att prata med rektorn, men han var upptagen men vi väntade & väntade så till sist kom vi in och han lovade att ta hand om de!
- det var ju de minsta man kunde begära eller?
efter de hade vi lektion med bibbi, vi redovisade och ja det gick ju som det gick.
"risen förflytta sig med en hastighet på en meter per månad" det skulle vara isen -.-'
hahaha, mycket garv blev det iallafalll.
sista lektionen hade vi tiina och vår nya lärare i psykosocialt arbete.
jag jobbade tillsammans med felix och eddie. man fick reda på något nytt idag med, jajamen!
hahaha, vi slutade & promenerade till stationen för dani skulle ta tåget.
själv hoppade jag på bussen, satt och läste med barbie störde mig hela tiden -.-' jobbigt!
hahah, sen blev han ledsen för att jag cyklade hem istället för att ha selle med honom, men sånt é livet!
nu är jag hemma & tar det lugnt.
kollar på nya saker till mitt rum, det kommer bli kanonbra! i hoope :$
snart ska man ta tag i målningen förhoppningsvis, bara två väggar - de fixar jag/vi!
nu ska jag spela bubble trouble... igen!
pusspuss på kinden'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0