hey baberia

koskit tilll middag :*

dagens rubrik har jag ingen bra förklaring till.
jag har varit jävligt upptagen idag som ni märkt eftersom jag inte uppdaterat en enda gång idag, dåligt! men skolan var helt okej, jag fick många goda skratt - åt frida, sara, felix, dani, haidar, johan och en massa andra (aa' jag orkar inte berätta detaljerat om skoldagen, är skittrött!
efter skolan tog jag tåget hem, träffade micke ett tag, cyklade hem, pluggade och sen kom jessica & mamma hem. då diskuterade jag med mamma och bestämde att jag skulle cykla till den bästa. jag var hos honom lite innan fyra, vi kollade på tv, mös och pratade en hel del om allt och ingenting, men mest om bråken /: <3
när klockan närmade sig fem fick jag börja cykla hemåt för maten väntade hemma, vid middagsbordet diskuterade vi någonting och mamma blev riktigt irreterad för pappa brydde inte sig om vad vi pratade :S. efter maten gick mamma och pappa ut & röka precis som vanligt, jag satte mig i soffan med tvn på och skulle plugga.. då hör jag ett suckande och en massa från bordet två meter bort och där satt naturligtvis min syster!
tydligen hade jag gjort något jättemisstag och därför blev hon skitsur på mig! :S så det slutade med att jag sprang gråtandes därifrån, upp på mitt rum och under täcket & grät som en liten barnunge :| och jag som skulle skärpa mig, nog lätt men negativa kommentarer från höger och vänster tjugofyra timmar om dygnet!
iallfall så körde äntligen pappa och syster till scouterna så jag och mamma passade på att fixa några grejer, några vet och några inte! :) efter det bytade vi bil med pappa och körde till min morbror. vi lämnade några grejer där och hjälpte honom lite & så. det blev kvällsfika där, en svart man med mjäll blev det. jag låg mest och mös med sapmi, min andra älskling pälskling!
vid tio tiden körde vi hemåt, jag slumrade nog till påvägen hemåt, men vad gör de? jag kör ju inte :$ när jag väl kom hem bestämde jag mig för att lägga mig direkt men jag var tvungen att kolla fb och lite så! 
men nu ska jag inte skriva mer och definitivt inte vara uppe mer.
jag önskar er en godnatts sömn och allt de där.
puss och kram - negerbanan!' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0