helsingborg city med dani'G :D

idag gick jag upp kvart i sju, fast skulle egentligen varit uppe kvart över sex men orkade inte "/ <3
det blev inte som jag hade tänkt inatt, fick inte mycket sömn men många tårar släpptes. men skit i de nu!
jag tog tåget idag för jag missade bussen eller orkade inte stressa imorse heller rättare sagt.
på stationen träffade jag dani och vi har bara haft en enda lektion idag & det var praktiskt psykologi
och nu har vi slutat, är vi glada? JADÅ!

det är ju fredag idag och det innebär FREDAGSMYS! med dani'G!
hela kvällen ska vi vara i helsingborg city då man,
vi ska träffa min älskling, sarah jönsson - jajamensan!
vi ska även få i oss en hel del mat, pastamannen som förrätt och donken som efterrätt. GOTT!
vi tar tåget tjugotre.trettiosex hemåt, för då går sista tåget men under dagen har vi fått några rejäla skrattattacker!
HÄÄRLIGT!

PUSSHAJ LEVERSTAJ
dani hitta på detta nyss..

nu får vi springa till bussen, åh det är danis fel -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0