haudi haudi cowgirl!

nu sitter jag och dani som vanligt i studierummet för vi har som sagt rast. idag gick jag upp halv sju som jag planerat, blev väckt av dani, anden, jessica och mamma -.-' suck! jag cyklade hemifrån med den segaste cykeln någonsin så jag hade mjölksyra som fan när jag väl kom fram, bussen kom nästan direkt så snacka om taiming! nu har vi precis ätit, första lektionen var teckenspråk och sen svenska. i matsalen var det några töntar som snackade om vilka kläder jag hade och inte hade -.-' omg, get a life..
iallfall så blev det mycket snack om dagens utflykt, ingen vill med för att det regnar men jag och dani ska iallfall med för vi vill inte ha streck.

nu ska jag gå och kissa & sen vandra till stationen där vi tar bussen.
jag tar bussen hem med älsklingen från ängelholm så vi hörs när jag kommer hem.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0