haha vet inte :O :D

godmorgon! detta är mitt första inlägg idag, så man kan ju inte säga mycket mer..
dagen började med att klockan ringde halv åtta & då blev det duschen, sen la mig sig under täcket igen för att det var äckligt kallt. det blev ingen vidare speciell klädsel idag, så ni behöver inte veta mer.
skoldagen började med att ha en lektion med lilla bibbsan, fast först satt man på facebook i skolan med dani i studierummet och sen somnade hon i soffan - så jag bara: whaaaat!? :o på bibbis lektion gjorde vi absolut ingenting, hon började bråka med alla i klassen och säga en massa om att vi var otrevliga osv. jag försökte att inte ta till mig för dagen idag var inte vidare bra ändå, men hon fick igång mig och jag blev jävligt sur men jag lugnade ner mig till sist. min grupp, dvs julia, felix, andré & jag ska redovisa om berg & skit på måndag så vi satte oss ner och skrev om det, de ändrade hela tiden om vad jag skulle säga så nu får jag skriva om allt.. NOG LÖNT!
sen blev det lunch och det var extremt äckligt, vem i helvete bestämmer att man ska ha STEKT SILL i skolan, på ett gymnasium med nästan 500 kräsna elever om inte fler? :S OMFG! börjar bli lik elin härva? ;) hahahaha.
efter lunchen började man sista lektionen tio över tolv, jag och dani satt på datorn på rasten & på lektionen för vi skulle skriva vidare på vårt projektarbete, jag ska snacka om vad mobbning är och det går nog säkert jättebra! :)

sista lektionen slutade med att alla var tvungna för att gå tidigare och såhär gick det till:
Fredrika säger; jag måste till flygplanet.
Tommy säger; jag måste till båten.
Tess säger; jag måste till tåget, kom nu dani.
Dani skriker ; jaaa, jag ska cykla.
Felix säger; jag måste hem och massera mina vader.

HAHAHAHAHAHA, det kallas typiskt bf09

jag och dani gick till stationen, sakta men säkert! hon var så trött så hon gick runder och skrek & vi diskuterade makaroooni and fishstick´s ;) jag tog tåget hem och på stationen pratade man lite med micke och barbie! men micke skulle med bussen tio minuter senare och då cyklade jag hem. jag la mig i soffan och somnade till i drygt två timmar, blev väckt av att mamma ber mig att cykla till henne för att lämna en klippomaskin! sur jag blev -.-'
när jag kom tillbaka kom pappa precis hem, fem minuter senare kommer jessica innan för dörren, det blev käk - makaroooni and faluuuköörv, inte gott någonstans(v)

efter maten gick jag upp och gömde mig under täcket för jag gör så allting blir
skit
genom att bara skicka ett sms, som sagt! det slutade lyckligtvis bättre än vad jag trodde, jag satt i fönstret och lyssnade på "aldrig ska jag sluta älska dig" :$ vi bestämde oss för att gå vidare och jag blev jätteglad, verkligen.
nu sitter jag i vardagsrummet med resten av familjen, sitter & mumsar på mormors pepparkakskaka! :$
tänkte att man skulle gå och fylla på sitt glas med lite coca cola, vi hörs senare innan jag säger natti natti.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0