& godnatt

haha, nu har det inte hänt mycket fast jag har varit uppe två timmar sen det förra inlägget! :)
iallfall så har jag lagt in bilderna på datorn nu så det blir till att ladda upp dom här också, men det får bli ett eget inlägg..mycket trevligare! :)
efter bilderna kommit upp så ska jag iallfall lägga mig i min säng på mitt rum & starta musik på en lagom volym så man kan somna & sen ska jag bara somna in i mina våta drömmar ;) rawr!
imorgon ska jag upp klockan sju, så då ringer klockan & jag vaknar också hoppas jag! skolan blir väl som en vanlig måndag, fast lite jobbigare för jag är trött. efter skolan ska jag antagligen träffa min pojkvän och senare på kvällen ska jag äntligen sola solarium, riktigt skönt ska det bli att börja med det igen!
ni får ha en bra måndag & hoppas er nya vecka startas på ett bra sätt.
sovgott och drömsött.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0