godmorgon.

haha, tjena tjena! jag har inte bloggat idag kom jag på! bad me!
jag somnade rätt så sent imorse, typ halv tre - tre eller något och mina ögon vaknade klockan tio, fattar ni hur trött jag var men kunde inte somna. då smsade jag lite med andreas & dani och det blev mest skit av allting så jag tog mitt pick och pack & stack ut en runda. jag cyklade till rågen & somnade till i gungan ett tag men jag antar att det fixade sig till slut och då cyklade jag hem för att laga frukost/lunch. det blev pyttipanna och sen fiskpinnar för jag var mer hungrig.
när jag hade ätit diskade jag undan alltihopa & sen kom andreas och hans mamma & hämtade mig så jag följde med dom hem. hemma hos andreas hände inte så mycket, vi kollade på något program om tåg, intressant! ;) och han käkade också, en kebabrulle. sen somnade vi till, en timme och jag kom försent till mitt scoutmöte - attans bananer!
på vägen dit ringde jag ett samtal och sen skyndade jag mig vidare, jag hade inte missat något speciellt om jag inte hade stuckit dit om vi säger så. jag hade rätt så tråkigt fast ändå inte, vet inte vad det är med mig. det blev fika och sen körde jag & martin hem.
när jag kom hem blev det hawaii pizza till middag & sen stack jag ut och gick en runda. jag pratade även med dani i telefon, jag är så glad att jag kan ringa dig när jag behöver prata<3

nu när jag har kommit hem så har jag hunnit duscha, starta tvn, ta ett glas cola & även startat burken som jag har i knäet(: visst är man bra?
innan jag stänger datorn idag kommer det en massa bilder från min och danis vandring från hyllinge till åstorp.. jobbigt var det, men det blir en tradition.. varje lördag från och med nu... NOOT!

haha, nu ska jag kolla vidare på filmen - bilderna kommer efter :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0