fotografering med klassen, jajamen!

idag försov jag inte mig, bara för att jag är så jävla bra! min klocka började ringa halv sju och jag gick upp kvart över sju, duktiga lilla tessan. då blev det duschen, göra ve mig, äta frukost och göra ve mig ännu en gång! :)
jag sminkade inte mig utan jag plattade bara håret och löshåret för att annars går sminket bort och man ser ut som ett lik'(;
jag fick skjus till stationen, väntade på tåget, i klippan hade jag selle med dani till skolan. vi hade natur och frilufsliv första lektionen och där börjades det. hon klagade och klagade & jag uttryckte mig på ett bra sätt men även på ett fel sätt. men jag tycker inte hon ska få säga vad hon vill och vi bara sitta och hålla käften! :o
de andra lektionerna var desto bättre, på ingers lektion gjorde vi absolut ingenting.. utan vi chillade, var inne på facebook och skrattade ihjäl oss "för min mamma ska ringa din mamma och säga att din mamma luktar fisk" hahahhaha, jag tyckte det var mongo kul! :)
iallfall så hade vi fotografering sista och jag hoppas fotot blev bra. det var ganska svårt att inte skratta åt pojkarna i min klass eftersom dom stod och skrattade hela tiden :) men vi håller tummarna.

mamma hämtade mig på stationen och körde hem mig & nu sitter jag här och ruttnar bort typ. <3

två månader med andreas idag..men ska inte träffa honom/:'<3

vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0