en övernannig dag

nu har jag diskat, kollat färdigt på skräckfilmen i min ensamhet, hört av mig till andreas och tränat på både teckenspråk och de engelska glosorna, kan man vara duktigare än mig just nu?(v´ jag tror inte heller det! :$
precis som rubriken säger har jag varit övertrött hela dagen och därför ska jag lägga mig i normal tid idag och inte sådär jättesent precis som annars.
jag ska somna innan ett för det är mitt mål. min klocka ringer klockan nio imorgon eftersom jag och dani ska till björnekullaskolan för att intervjua kuratorn, rektorn och några elever!(: vi får hålla tummarna att det går som vi vill. när vi har fixat det blir det antagligen lunch i åstorp, på roma och sen tillbaka till skolan för att klara de sista lektionerna.
imorgon kväll har jag dessutom lovat att vara hemma hela dagen och kvällen, så jag ska fixa igenom engelska glosorna igen och sen ska jag bane mig städa mitt förjävliga rum. skitet ska ut och det ska bli rent och snyggt igen eftersom det är kalas för min mamma på fredag så är det en bra idé att städa rummet tycker jag.
hoppas ni sover så gott när ni väl ska sova, vi hörs imorgon innan eller efter skolan, antagligen efter ;)
ha det så bra. pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0