en oerhört jobbig dag

som jag egentligen inte orkar prata om!

dagen började väl helt okej, men när jag kom till sista lektion rasade alltihop för mig. det blev en massa tjafs på mobilen och allting blev skit, tårarna rann & tankarna drog omkring.
jag tog bussen till åstorp med söndergråtna ögon & där träffade jag micke. vi åkte till malin för att prata med henne, vi satt och skratta lite åt vädret & sådär va?
sen skulle micke hem och käka & då började jag vandra hemåt och då var det dags IGEN! tårarna började rinna från det att micke gick ifrån mig för då fick jag reda på att jag inte skulle vara med andreas imorgon iheller... 
jag gick hem, lagade mat och stack ut med micke för jag orkade inte bara sitta & gråta mer, måste bli någonting med mig i detta livet också tycker jag!
när vi var ute träffade vi på fidde, tobbe, hampe, emma och några till möjligen men sen helt plötsligt stack micke så jag stannade kvar med dom andra. vid halv tio tiden började jag gå och fidde & tobbe cykla mot lidl hållet, för dom och jag skulle hemåt. vi sa hejdå och skiljdes åt!
nu sitter jag på msn och väntar på att dani ska logga in så jag har någon att prata med! :/ <3

oj just det, förresten! andreas ändrade sina planer och skiter i bahnof för att vara med mig..
gulligt, inte sant? :$


jag håller tummarna på att du får sova hos mig imorgon.

pusspuss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0