emil och griseknoen (a)

idag vaknade jag klockan tio av att det var riktigt varmt på rummet, jag gick upp och öppnade fönstret för att sedan somna om. jag vaknade klockan tolv och gick upp för att äta frukost. det blev två skinkmackor och ett glas cola för jag orkade inte ta någon annan dricka.
efter frukosten blev det duschen och att ta på sig ett jogging ställ. jag och mamma körde till min syster, sen till hyllinge för att handla på bauhaus och sen oj.
på bauhaus blev det två röda pölse med bröd och en apelsin festis.
efter oj körde vi hemåt, mamma packade upp och jag startade tvn för att chilla lite innan jag ska börja göra ve mig.
jag har tittat på emil och griseknoen men den slutade nyss så nu är det någon dansk/norsk film :) <3
klockan börjar närma sig fem och då ska jag göra ve mig för ikväll blir det kräftor & mys med familjen och andra.
det blir att gå hem till älskling senare för att sova med honom ännu en underbar natt! (v´

ni får ha det så bra och en trevlig lördagskväll för det ska jag ha.
det blir nog inte någon uppdatering förrän imorgonkväll eller på måndag.
men sakna inte mig för mycket :)
jag kommer tillbaka!
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0