du säger jag skrämde bort dig - men du var ju aldrig här?

dålig uppdatering, jadå!
men det är bara som det är just nu, känner att jag inte har något vettigt att skriva om?!
igår var det iallfall fest för min syster fyllde ju tjugo år i fredags.
kalaset innebar att gå dit med älskling & hälsa på allt och alla, äta tacos, dricka fyra cider och gå ut med andreas + kompisar. vi gick till tingdalsskolan, där det var fest men jag gick lika snabbt igen för jag tappade bort alla.
men iallfall så var det en händelserik kväll och den blev bra till slut.
innan vi körde till fashalt för att lämna min morbror träffade jag älsklingen och micke :)
jag sa hejdå till dom och hoppade in i bilen & åkte till fashalt. där blev det lite choklad tills nattfikan!
vid halv två tiden körde vi hemåt och var hemma vid två, då blev det bängen direkt.
jag var skittrött, sjukt!
dagens roligaste: andreas gick på en massa svampar och jag sa lite vitsigt "nu har du svamp under fötterna" & då tar han upp en svamp och sätter den vid mitt underliv & säger "nu har du svamp i underlivet" så vi får gå till apoteket ;) hahaha!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0