du är min bästa vän


Daniella Skogh...
min bästa vän, min andra halva och den jag litar på allra mest.
ett liv utan dig kan jag verkligen inte tänka mig.
det är alltid du som får upp mitt humör efter jag har varit ledsen pga att det har hänt mycket.
det är dig jag räknar med till hundra procent vilken tid som helst på dygnet.
du är verkligen allas drömvän
& tänk,
jag fick dig! :$
jag älskar dig och jag lämnar aldrig din sida.

ingen tess
utan dani
ingen teddy
utan freddy
ingen påmmes
utan pommfritt

ett år och en månads vänskap har lett till något fantastiskt fint.
tillsammans med dig har jag tusen oförglömliga minnen och fler ska det bli.
låt mig aldrig förlora dig - jag hade aldrig kunnat leva utan dig vid min sida.

Kommentarer
Postat av: dani (v

ååh gumman,du e så jävla bra! ♥ aldrig utan dig!

lämnar aldrig dig! jagälskardig(v

2010-09-20 @ 22:23:44
URL: http://whoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0