ditt fåniga lilla fån!

det var jag som sa detta imorse & det tyckte jag och dani var så roligt! x) nog humor vi har.

idag vaknade jag klockan halv åtta, då fick jag duscha och sånt. det blev att ta på sig chinos och en tjocktröja, enkelt och bekvämt. någon frukost blev det inte idag heller men en bit toblerone fick jag i mig minsann. hoppade på bussen på stationen och väntade på dani i klippan som fick skjus av rallyföraren, hennes pappa dåva! :)
nu har vi precis haft lektionen med tiina, eller ja precis och precis.. för någon timme sen! efter det hade vi lunch och jag åt något konstigt i matsalen men det var gott.

vi sitter i studierummet och gör ingenting, förutom att bomba varandra på facebook, jobbigt va? :o
idag har vi absolut inga lektioner känns det som, men ändå måste vi vänta här till fyra, jag och dani -.-'
vi har ingen svenska, ingen samhälle ... bara sitta här till klockan två då får sista lektionen börjar, pratisk psykologi dåva.

nu ska jag spela bricks breaking, vi hörs när jag kommer hem.. vid fem tiden!
pusspuss'

vi får väl se om du hör av dig idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0