detta ska bli en urkul kväll´(:

jag vaknade vid elva - tolv då jag smsade med dani och andreas. jag ska inte träffa honom idag, för han hade mycket att göra så det blev att gå ner i duschen & bestämma tid med dani och snart är hon påväg hit! :)
idag ska vi hitta på en massa skoj och en massa bus, för vi ska ha urkul!

när hon kommer till stationen ska vi ta bussen till hyllinge för att köpa gottis på pang, mycket mums! och senare ikväll ska vi käka pizza på roma och det ska också blir riktigt gott.
hela dagen och kvällen ska jag spendera med min bästavän här i åstorp. vi ska även träffa micke och förhoppningsvis några andra också? desto fler, desto roligare brukar man säga! ;)

men nu ska jag göra ve mig. vi hörs senare ikväll, bilder kommer i massor i hope :*
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0