det är definitivt inte lätt när tess sover.

läget var då såhär.. jag smsade till dani och andreas & bad dem väcka mig klockan åtta. nu när jag vaknade klockan nio hade jag tolv sms av både dani och andreas men även två missade samtal och ett inspelat meddelande av älskling som var gulligt! :)
nu tror ni att det blir ett problem att nanna för mig, det tror jag faktiskt inte eftersom jag inte har sovit såhär bra på väldigt länge och då menar jag länge. har sovit oroligt nästan varje natt, vet inte varför så kan inte skylla på något.
nu sitter jag iallfall och tjockar till kvällen med en bit daimtårta men även ett glas cola! riktigt gott är det'♥. det blir även att kolla tv & sen när mamma kommer hem ska vi åka iväg ett tag men lugn bara lugn, jag kommer tillbaka..kanske/:'♥
ha det bra.
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0