dancing queen

igår var jag som sagt på hif matchen tillsammans med min älskade pojkvän och hans kompisar emil och kramer. vi åkte till helsingborg där vi träffade kramer och sen blev det pizza innan matchen.
på matchen stod pojkarna och hoppade precis som många andra, men jag var helt slut men hif spelade suveränt. härligt pojkar, nu ska ni bara vinna mot malmö men det är klart vi gör de! :)
efter hif matchen stack jag hem och käkade tillsammans med mamma, efter käket blev det packa och sen in i duschen. fick rakade och lena ben ännu en gång, lika skönt som alltid. mamma körde mig upp till pojken min där jag skulle spendera kvällen och även natten!
under kvällen kollade vi på film och bara umgicks med varandra, lika mysigt som varje gång. jag var extremt trött så jag skrattade åt allting och så underbar som min pojkvän är så är det aldrig svårt att le.
han somnade efter en skräckfilm som vi tittade på men jag var vaken till halv fem - fem typ, hade ingen ro till att somna/:
hur jag vaknade vill ni säkert veta så ni kan skratta och sedan mobba mig, men det var såhär att andreas hoppade, slog och skakade mig men jag ville inte vakna så jag bara vände mig om så den lilla jäveln hällde vatten på mig & nej det var inte speciellt skönt men jag skrattade bara.
det blev en sen frukost men ändå lika gott som en vanlig frukost. under dagen städade vi huset hos honom, kollade film, mös och snackade ut om vissa grejer.
vid fem tiden promenerade vi ner i byn för han skulle träffa micke och jag skulle handla fika på oj till mitt scoutmöte. det blev daimtårta, gifflar och ballerina. på vägen till scouterna kom martin i efbilen bakom mig så han plocka upp mig så jag slapp gå.
mötet blev det lika mycket gjort som alla andra gånger, typ ingenting då! jag och ida planerade deras hösthajk kändes det som och vi ska inte ens med, förstår inte hur det funkar. efter planeringen var klar så lekte vi en massa lekar och min grupp vann såklart, vi är bäst! (y)
efter mötet körde vi ida till stationen så hon hoppade på bussen och sen körde vi hem till mig för han skulle träffa min syster & jag skulle käka. nu har jag käkat varma mackor, mums! och nu sitter jag med en stor tallrik med daimtårta, det är äckligt gott! hahah :$
jag kollar även på mamma mia med familjen, fast egentligen mig själv för nu är jag helt ensam.. jag väntar på att min kära pojkvän ska smsa så jag kan snacka med honom litegrann. eh, det är såhär att imorgon börjar jag tidigt och slutar sent så det blir ingen uppdatering förrän imorgonkväll..
ni får ha en underbar söndagskväll men även en bra start på en ny vecka. ha det bra! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0