bad update!

det blev ingen bloggning igår pga att jag hade fullt upp. jag slutade klockan fyra och då tvingade dani med mig till stan, så jag träffade sarah och ida där. det blev käk på pasta mannen och på donken, tjockis är man! sen kom mellis och hämtade dani så gick vi ut ett tag i den friska luften! :)
sen tog vi bussen till ättekulla, jag sarah och ida då va! det blev att sova i idas säng i cirka 20 min och sen blev det att ta bussen tillbaka, till ramlösa där jag fick damp på att bussen inte kom. tog tåget in till stan och sprang till mitt tåg hem till åstorp! :D
när jag väl kom hem lagade jag mat och diskade & sen stack jag ut. cyklade iväg till klintan och fotade, fast blev inga bra bilder eftersom jag har en vanlig sketen kamera..
cyklade till andreas och pratade med honom och sen när vi hade pratat och allt sånt cyklade jag hem. jag cyklade från odengatan till kapellgatan på 9 min, tummen upp! :D
sen blev det nyheterna och sen sängen, tack så mycket.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0