fjorris power on school today!

dagen började med att ta bussen, danis tåg var sent som vanligt så jag satt och väntade i kylan -.-' sen promenixade vi snabbt till skolan för jag frös som in i helvete.
första lektionen var teckenspråk, satt och tränade på glosorna och blev även lite förbannad.. vissa kan bara inte hålla käften om vad de tänker :s så jävla surt med sånt folk aight! andra lektionen var svenska, då lyssnade vi på när de andra redovisade, felix & fredrika om brottning, rebecka och jonna om kärlek & anna om manga -.- ;) men det är chill!
det blev tid för lunch så det blev att gå till matsalen och äta en hel del köttbullar ;) haha dani snodde en av mig så jag gick och hämta en extra & åt den för hon tog ju en av mig, det är inte mer än rätt och rätt ska vara rätt :)
efter lunchen satt vi vid datorn ett litet tag sen tid för hälsopedagagogik, där vi inte gjorde någonting typ,. vi är minsann lediga hela dagen imorgon eftersom vi fick hemstudier istället , man är väl bra! på lektionen satt becks och felix & diskuterade om frukosten imorgon, om golfarna och gurkor :o jaja, skrattanfall blev det ju!
sista lektionen var psykosocialt arbete där vi bara läste och lekte typ. innan lektionen körde vi hänga gubbe, jag och dani dåva. mina ord var "xåäö", "schicahata" och "lingonpaj". dani blev hängd två av tre gånger, det är minsann inget att skryta om.
men iallfall "jag är rädd för myror" ;) men det är inget jag kan hjälpa.
vi fick sluta tidigare så jag hann tåget. påväg hem gick jag inom oj för att handla mat, dricka och en present till andreas. det blev något smarigt! iallfall så promenerade jag hemåt och när jag kom hem planterade jag min röv i soffan, pluggade lite teckenspråk men orkade inte så mycket.
det blev käk, smsa med älskling och sen tog jag en powernap i två tre timmar så nu är jag pigg -.-' efter sovstunden tog jag datorn och pratade med dani, fick ett litet frispel och löste samtidigt allting med sara och det känns bra att ha löst det även om vi inte är så bra vänner.
men nu ska jag inte tråka ut er mer med om min dag :)
jag ska göra ett veckoschema och sen kolla tv.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0