VERY FRESH! :D

rubriken säger allting, very fresh - dagens ord! wiiehooo! :D


idag var det då dags för tjejmiddag, för mig, tvilling, ida och snuttegullet sarah! det började med att dom kom hem till mig, där blev det dans, webb och en massa snack och skratt! sen gjorde vi ve oss & gick till milano för att käka,men först gick vi inom oj för vi skulle handla! (a)
på milano blev det att dom tre sötnötarna tog kebabtallrik/kebabpizza och jag som är mobbad tog fläskfilé. hihi! (a) jag fick sås på denna gångnen med, så emma satt och käkade den tillsammans med sin kebab och påmmes. HAHAHAHA, HON VILLE SLICKA BORT MIN SÅS :D på milano satt vi kanske i en & en halvtimme kanske, men roligt hade vi iallfall. under den tiden hann vi ta en massa bilder och spelade in en och en annan video.
efter milano och käkandet spendera vi tiden ute ett slag, vi gick till stationen för att träffa honom men ingen vågade gå fram så vi gick hem till mig igen och där blev det chips, blandat godis och en massa läsk! men även en skräckfilm fast ida ville inte kolla så hon gömde sig bakom mammas kudde :b hihi, är man rädd så är man! jag lyckades skrämma dom alla tre en gång men jag blev lika rädd själv, hahaha. så typiskt mig! (:
efter filmen så blev det att starta hög musik och börja dansa och hoppa runder, så klart blev det en massa videosar! härligt härligt! :D
sen vid tolv kom sarahs pappa och hämtade dom alla tre & nu är hela huset DÖTT! och det suger balle! :b

videosarna kommer i ett nytt inlägg.. <3
skratta & njut för jag skäms inte :D
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0