GLADA SKRATT & NYA MINNEN

vilka minnen man fick med mina små älsklingar igår! jag tog bussen till stan & det var fede jobbigt att vara på bussen utan musik. idababy mötte mig istan för segepaddan emma skulle städa sitt rum(: jag & ida tog bussen hem till henne för att bla lämna mina grejer och vänta på segisen, när emma äntligen kom efter typ sådär en timme så kom lillesara så tog vi med henne i stan. i stan testade jag en leopard bikini,men den var inte fin :/ så jag köpte inte den. men det blev minnsan fika på "evas fik", där blev det en stor bit kladdkaka med en klick grädde, hihi! mums. vi promenixade ner till knutpunkten för att möta min "snygging" haidar pojken,för han skulle LÅNA pengar av mig(: när vi hade lämnat pengarna till honom så gick vi och mötte två små pojkar som vi tillbringa kvällen med. vi åkte till maxi och köpte "godis"(; hahaha! sen gick vi hela vägen hem till ida, fyfan vad jobbigt det var! :D
hemma hos ida blev det mycket snack, mys & FLUMM till 1000, hahaha! man blev bestulen på sin telefon ex antal gånger & jag kan nte förklara hur jobbigt det var att nästan få tillbaka den -.-' hahaha!
under natten blev det mycket snack om allt mellan himmel & jord med tvilling & ida baby,sen somnade lilla ida gumman och då var det bara jag och tvilling vakna precis som det brukar vara! tvilling skulle upp klockan 8 dagen efter så hon skulle lägga sig senast klockan 3 sa hon till mig(: och då ville jag liksom sova? men icke som nicke,det fick man inte för tvilling älsklingen min :* för hon var inte trött och hon ville ha någon att prata med & vad gör man inte för sin andra halva? :$
jag fick sova utav henne tidigast halv 6 så ofc tog jag chansen och somnade direkt där i idas mysiga säng bredvid den som förgyller mina dagar i mitt liv! (:

vid halv 10 väckte tvilling mig för då skulle jag vara social mot henne för då var hon klar(: då blev det frulle för full rulle,två ostmackor! MUMS! :* man följde tvilling till busshållplatsen & vinkade på henne och sen tog man tid att lägga sig i badkaret och ta sig ett skönt bad, där man till å med somnade! men till slut blev man klar och tog på sig efter typ en halvtimme? vi gjorde ve oss och sen tog vi bussen in till stan,gick till tågaborg där vi lämnade min väska hos min kära älskade pappa & sen tog vi bussen mot väla. på väla fick vi vara typ en timme och sen tyckte emma vi skulle vara sociala och vara med henne, så vi åkte hem igen. vi hoppade av på miatorp och hyrde en film,sjukt rolig var den! hemma hos ida blev det käk i massor, korvstroganoff och ris(:
ida, linus och balzar följde mig in till stan där jag tog tåget hem & nu är jag äntligen hemma! saknade faktiskt min pappa :$

puss på kinden era fiskar '

en händelserik dag med mina babes igår.jag tog bussen till stan där ida mötte mig(: senare tog vi bussen till ättekulla för att lämna mina grejer och vänta på segepaddan emma pemma :* hon kom efter en timme typ(;
gårdagen bestod av skratt,flumm och en massa nya minnen :D & dt gillas super mycket. vi träffade även två små pojkar vid namn linus & balzar(; man träffade även tjockhuvudet haidar(; han LÅNADE pengar av mig! WIEHO! :D

jag somnade vid halv5 för emma kunde nte nanna och vad gör man inte för henne ? (;
ida somnade tidigt jämfört med mig :d lyllo henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0