SUGE DAG!

tisdag å det innebär fede lång sovmorgon & det är fett najjs till fucking 1000 procent.min älskade vän elina ringde och väckte mig halv8-,- blev jag sur då elr? ;s jag kommer nte ihåg vad jag snackade med henne om för jag somnade nog om igen.
iskolan vart det långtråkigt för min älskade pommfritt vart nte där å nte elina heller "/, kan det bli sorgligare?<3 men jag överlevde för jag umgicks med sötnosarna juppe, jonna, vicki och beckis(a) vi spelade kort, pratade och kollade på folk typ.världens torraste & äckligaste mat iskolan -.-

efter skolan gick jag till stationen,ensamt utan daniälsklingen:* jag satte mig på bussen å hoppade av på stationen i åstorp där jag tog cykeln till oj för att handla,det blev chips å en massa annat(: på oj träffade man sin kära scoutledare nozze,han förtjänade en smäll så det fick han! (Y)

som ni kanske fattar är jag hemma nu dåva,jag har beställt tid till en speciell grej på tisdag,den 16onde:$ oh vad jag längtar,det kommer bli fett najjs!(: nu sitter jag vid den stationära datorn å ska spela cs för tusen gubbar!(:

ha det så bra, ska döda några till nu (a)
köösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0