SLEEP WELL

jag var inte duktig idag heller & gick och la mig tidigt som jag sa att jag skulle, men det beror nog på att jag inte är trött ikväll heller pga att jag sov innan idag - i typ 3 timmar :s hur kan jag sova på dagarna men inte på nätterna? :/

kvällen har bestått av att ändra min blogg & nu är jag tillräckligt nöjd för att kunna stänga av datorn med ett gott samvete, hehe(: <3
men vad tycker ni, är ni nöjda? (:

imorgon är det skola, utan sovmorgon(: , min syster ska väcka mig så jag hoppas på att jag hinner duscha. efter skolan blir det att hoppa av vid björnekulla för att promenera upp till putte liten, för att sedan följa med emil & anton hem och passa dom i två - tre timmar, men det går nog bra! dom brukar vara snälla mot mig.
jag älskar dom små liven :*

här får ni en sötebild på dom!


godnatt mina sötnosar.
puss på sjäärten :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0