SIBYLLA MED PAPPSEN

efter skolan blev det cola, chips, film & datorn som gällde för min del men sen var jag tvungen att vila för jag kan inte förklara hur dåligt jag mådde just då, jag måste ha min sömn men jag kan inte sova på nätterna "/ jag känner mig övergiven!
sen väckte pappa mig & sen åkte vi och käkade på sibylla. för min del blev det hamburgare å pommes & han käkade korv med mos. jag pratade även med honom om idén på min födelsedag & det blev nog ett nej..för det finns inget roligt att göra på båten om man inte ska dricka sa han så den idén gick ju åt skogen.
sen efter sibylla körde vi hem och jag sitter med datorn i knäet och tvn på, disneychannel i högsta hugg. jag chattar med tvilling & sarahgullet :*

blir nog inte mer uppdatering ikväll vad jag vet, för just nu orkar jag inte /: ´<3
men ni kanske har tur! "/
pusspuss (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0