SANNING T 1000!

jag kan inte beskriva hur mycket scouterna har gjort för mig,
det är dels pga scouting jag är den personen jag är idag!
& det är verkligen jättebra tycker jag.

på scouterna så har jag alltid blivit accepterad till 1000 % för den personen jag är
& det är precis så det ska vara överrallt,men dessvärre är det inte så "/
jag är så himla glad att jag fortsatte med scouting fast jag blev mobbad & retad iskolan när jag var mindre.
jag kan inte förklara hur många nya vänner jag har träffat & blivit bra vänner med idag.
t.ex hannah puschke, vi hade känt varandra ett bra tag - men på ett läger blev vi bästa vänner!
& ida lång,tex. vi träffades på ett scoutläger helt randåm för ett år sen & sen dess har vi varit bästa vänner och det gillas!

jag har bara en liten liten till sak att berätta för er.
JAG ÄLSKAR SCOUTING ÖVER ALLT ANNAT
& DET ÄR EN AV DE BÄSTA GREJERNA SOM FINNS I MITT LIV.

hihi, var tvungen att berätta lite :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0