MYS MED FOLKET ´v

som sagt så var emil,anton,therese och per hemma hos oss igårkväll och det var riktigt roligt!det var längesen jag skrattade så mycket med min familj och andra vuxna ;$
det blev som sagt tacos och när vi satt och åt började emil och anton vinka på grannen och säga att han hade kalaskalsonger och grejs(; hahaha och sen spillde anton och då blev det blöt i springan(; och det misstolkades förstås utav PAPPA och PER! sen blev det skype med pontus och mattias,mysiga pöjkar!(a) fast dom mobbar min dialekt -.-'
sen blev det melodifestivalen och enligt pappa så var alla SKITBRA men han hatar melodifestivalen egentligen :p som sagt kvällen bestod av skratt så man fick tårar.

när tiden var inne så gick folket hemåt och då blev det massa data för min del medans pappa och martin&jessica sov som stockar,jag har pratat skype,pratat i tele med tvilling,sarah,ida och jens (aa

jag har även kollat på titanic och morgonen har bestått av tårar pga tjafs med tvilling "/, men det är fixat nu!:B
 

köössss! (a)
jag har videosar,ska jag lägga ut dom? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0