knä ont ;s

hahaha efter datorkunskapen hade vi håla i typ två  timmar eller någonting.
vi gick runder, spelade kort och gillade livet.
jag busade litegrann med anna om en kille vid namn robin ;b
det roliga var att hon inte förstod att det var jag (;
men nu är det iallfall sagt och hon skrattade.
hehe, rubriken säger ju allt!
jag har skit ont i mina knän pga att johan fällde mig"/.
det var antagligen inte meningen att jag skulle ramla men nu gjorde jag det.

på idrotten hade vi bad och vi skulle rädda liv och det där.
vi skulle 3meter ner och hämta en ring, men klara nte det :/
sur & besviken var jag -.-' , men nästa gång ska jag fixa det.

aja jag har precis ätit kyckling med potatissallad.
om drygt 20 min hämtar daniel mig & då ska jag med han hem.
smsa gärna (a)

hörs ikväll, vid elva kommer jag hem.
pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0