KAN DET BLI VÄRRE? ;s

dagen började med att försova sig så jag missade busshelvetet,så det blev att ta tåget istället men jag var inte långt ifrån att missa det heller för det plingade nte när tåget kom som det brukar :s säärtåg!
det började med att ha dataprov & det gick faktiskt bra för jag fick ju absolut ingen hjälp av erik! sen fick någon lite damp, men det förstår jag. hahaha! (:
sen blev det naturkunskap & jag var duktig och var tyst idag faktiskt, jag var en liten tyst mus som antecknade och smsade med jeanet, sari, tvilling & ida (:
sen blev det rast & då blev det dags för att käka,det var ingen god mat så det blev till att leva på en macka & ett knäckebröd, mums?!
dags för matte & några gjorde matteprov men jag räknade vidare i boken, och jag räknade typ 10 tal så lite stolt borde ni vara, för så många tal har jag inte räknat på en lektion sen typ nian? :p hahaha!
man fick ett gulligt sms av mr rövhål om att jag inte har några vänner utan måste bli vänner med hans vänner och hans ex? :s och eftersom han blir ledsen om man säger emot så pallade jag inte diskutera så jag gav mig i slut ändan!(: men du ska veta att det känns!
sen blev det idrott & jag och dani var faktiskt jäävligt duktiga. vi var i gymmet och gjorde en träningsgrej och det gick snabbt och vi jobbade ihop, som ett team :D jag kände mig nöjd efter idrotten. när den var slut orkade jag inte byta om mne eftersom ingen annan ville så fick man ju göra det själv "/ lite dålig stil tycker jag. hahaha
sen gick vi till torget för att sitta där & chilla till vi skulle gå till mitt tåg så 20 minuter satt vi där och vi hann flumma & garva åt choklad och mitt hår skitmycket. julia fixade mitt hår så jag såg ut som ett troll & det garvade jonna åt i typ 10 minuter, hahaha! sen var det ju danis räka som var huvuddelen av allt skratt, men det var ingen räka utan det var en anka utan något huvud men dom fatta inte det...
sen gick vi till stationen och jag,julia, sandra & jeni tog tåget mot åstorp/helsingborg, jag hoppade av i åstorp & dom åkte vidare. jag tog min cykel och började cykla hemåt & det är så skönt när vinden blåser håret :$ hihi.
nu när jag väl är hemma så skulle jag kunna gå ut och springa en runda, men det glömde jag innan så jag tog datorn och satte mig i soffan, startade en bra film, hämtade ett glas cola och en skål chips.. MUUUMS!

ska fortsätta se filmen nu. hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0