JAG ÄR COOL ´(h

jajamensan, idag vart det skola och det gillades massor eftersom dani och elina är tillbaka i skolan. först blev det matte och där lekte jag med tändstickor,bilder kommer (a) sen blev det engelska och då tittade vi på film,den är faktiskt riktigt bra :$ sen hade vi rast i typ tusen år kändes det som, 10 minuter innan de öppnade matsalen började vi gå dit eftersom dani har blivit tjejen med kryckorna ;) det vart pyttipanna som mat och det var MUMS! efter maten hade vi rast ännu mer och det gillas ju alltid för vi spelade kort och jag typ förlorade ?! ;o
sen blev det svenska lektion med vår älskade lärare ida -.-' jag och dani skulle egentligen redovisa men hon glöme liksom bort det så vi ska göra det imorgon istället då? jag är sjukt nervös, hatar prata inför klassen! -.-' men det kommer gå bra (y), hoppas jag!
sen blev det idrott och där körde vi badminton och det var faktiskt riktigt roligt för jag spelade med vicki,becks och jonna bebis :$ ps. jag och becks vann & vi är bara så bäääst! hahaha :D sen körde vi rundbadminton och jag fick cpryck på haidar för pga honom så åkte jag ut typ varje gång och jag gillade inte det -.-' sen blev det att byta om en snabbis och sen vidare till sanne och handla till elina och dani fisk, sen började man gå till lektionen för det tar ju sin lilla tid, ellerhur?! (; sista lektionen började och läraren fick ryck på oss och hon kastade även ett suddi mot haidar och tommy ;s ofta en lärare ska göra så? sen höll hon oss kvar för hon skyllde allting på oss, om hon hade koncentrerat sig på att förklara istället för att kasta suddi så hade vi blivit klara i tid :O

när vi hade slutat följde jag och elina dani till sin mormor för hon hämtade dani för hon nannar i klippan :'* sen gick jag och elina mot stationen och tänk er, VI VAR SÅÅ COOOLA! ni kan aldrig gissa vad vi gjorde, jo det var såhär VI GICK PÅ GATAN :O hahahaha :$

sen blev det tåget och jag hoppade av i åstorp medans elina åkte vidare till Bbjuv (; jag cyklade till oj och handlade till min älskade mamma och sen nu sitter jag på mitt rum och tittar på prison break, chattar, lyssnar på musik och ska börja med några arbeten.. händiga tess -.-' hahaha

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0