HIHI, FÖRLÅT :$

hihi,förlåt!jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen men jag har inte haft orken för jag har ett liv som några brukar kalla det(a). igår var det djävulens dag,jag bråkade satan med mamma och mitt i allt började jag storböla för jag orkar verkligen inte må såhär mera/: jag har alldeles för många dåliga tankar om mig själv och dom trycker ner mig, meningar från dig trycker ner mig i gropen,tack!

idag har det varit en skitrolig dag.hela natten smsade man med lilla putte(a) och på bussen till skolan satt man bredvid den söta lilla pojken putte,men eftersom dani inte kom till skolan idag så hade jag inte selle med henne men jag gick med jonna pluttis & jc(: härligt!vi snackade om allting & lite mer.
iskolan har det varit upp och ner,min lärare frågade om det fanns någonting hon kunde göra för hon tror jag mår dåligt,jasså det säger du!?det märks så tydligt /:
efter matrasten blev allting ljusare,jag fick en smäll av putte och tusen frågor av alla i min klass xd hihi! fyfan vad jag skrattade idag,jonna å vicki tänker bara på sex så hittade vi en bild i zebraboken.HAHAHAHAHAHAHA! fyfan vad jag garva å mitt på torget (:
efter skolan hade jag selle med jonna pluttis å putte till stationen,lilla jonna fick springa sista biten(a) förlåt :$ hihi!jag och putte satt å snackade om ingenting på bussen som vanligt,för i denna värld säger man aldrig något vettigt typ:$

när jag kom hem så somnade jag och jag fick dåligt samvete och sen somnade jag igen :$ jag mår inte superbra känner jag,men jag kan inte missa mer iskolan pga den jävla bögslynan!jag måste kämpa.

nu ikväll har jag bara tittat på tv med familjen,jag är glad att jag har er på min sida!<3

tack mamma för att du förstår hur jag mår,det värmer att jag kan prata med dig om allt.jagälskardig!<3

kösss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

superbra dag! massa skratt! :) <3

2010-03-14 @ 13:53:36
URL: http://victoriaairotciv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0