HIHI, BAD GIRL (a´

yeah yeah, ich bin a naughty girl för jag har verkligen inte haft tid eller lust för att blogga igårkväll och det har inte funnits något att göra åt saken liksom.
igår efter skolan följde jag med putte hem till honom, vi kollade på film, skrattade och pratade allmänt om absolut allting och ingenting(: senare på kvällen åkte vi hem till mig för att hämta pengar till pizza,för vi var fett hungriga x) det blev käk på roma,putte gick in och beställde för jag ville inte gå in :$ pizzan skulle ta 25 minuter att göra så vi körde hem till honom & väntade så då diskuterade vi MrRövhål & hans exex (a) sen blev det att hämta pizzan och då fick man naturligtvis följa med in för att vara snäll och där var inte lika mycket folk nu, så man var snäll(: haha,den ena killen på pizzerian busvisslade & frågade putte om jag var hans flickvän xD mongo (a) man träffade även söta emma lantz på roma,hon satt där och mumsa i sig god pizza(: sen blev det hem till honom & kräna pizza satan i gatan,fyfan vad det var gott! :$ sen blev det ännu mer tv och sen somnade jag i soffan för han pila mig i håret och sen vid fyra tiden skickade jag ett sms till mamma och skrev att jag sov hos honom :p och lilla ida blev inte förvånad icke som nicke xD

idag vaknade man bredvid putte runt kvart i 11 för då skulle en hantverkare komma till hans rum,så vi gick ut och la oss i soffan och sen när hantverkaren var klar blev det in i sängen igen för den var mycket bekvämare ;) sen låg vi där hela tiden och sen runt ett - halvtvå tiden körde han hem mig.

fede najjs dag gurka (a)
köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0