HÄRLIGT ATT SKRATTA MED ER IGEN

idag blev det ännu en sen morgon för mig, jajamensan! men idag fick jag iallfall tummarna i röven och hitta på någonting,jag gjorde ve mig snabbt som tusan för att hinna med tåget 14.20. jag hann tyvärr inte äta eller någonting,så jag var helt yr och allting & mina ben vek sig när jag gick och försökte springa.
väl inne i stan så handlade jag en dricka & sen träffade man ida lång(; det blev en glass och en stor påmmes på donken som vanligt, jajamensan! vi missade precis bussen så på knutan fick man vara ett bra tag, iallfall en halvtimme! sen åkte man bussen hem mot ättekulla, på raus hoppade tvilling på! haha, hon hade sprungit så hon var anfådd(stavning?)

hemma hos ida blev det toast mackor för mig & tvilling medans ida gjorde ve sig, det var mycket najjs! hihi :$ det är svårt att låta bli att skratta med er två, älsklingar!<3
sen skiljdes jag,ida och emma åt. emma gick åt motsatta hållet från vad jag och ida gjorde för vi skulle mot bussen in till stan för att senare hoppa av i ramlösa & ta tåget till åstorp för att gå på scouterna klockan 6 men icke som nicke. det blir aldrig som man tänkt sig. tåget till åstorp gick inte som planerat så vi fick ta tåget in till stan och sen ta bussen som gick en halvtimme senare till åstorp.

utanför lilla knutan ser vi lilla rövhålet med sina polare. han är så cool, för han stod och röka ni vet (a) man kunde inte titta mer än vad han gjorde för han gjorde det något extremt och sen peka han och hade sig. det är verkligen moget att skratta åt en tjej som man har sagt att man älskar? så på bussen hem blev det att bråka med rövhålet på sms,alltid lika trevligt! vi kom fram till att han var cool & jag var mesig och att han inte visste vad ordet "älska" betyder för han skrev att han älskade mig. på bussen träffade man även lilla mazkipojken, han var ovanligt social,han sa ju inte hej men han snackade om annat iallfall.han skulle egentligen följt med på scouterna tyckte jag men han dissade och hoppade av vid bg.
jag och ida var på scouterna typ en halvtimme innan det slutade och ja, dom höll på att riva och städa där och vi kom in mitt i allt kaos (a) det blev inte mycket mer gjort bara för att vi kom in i rummet.

vi körde sedan ida till stationen,oskar hemåt och sen åkte jag & martin vidare hem till mig och hemma där blev det käk, lax & potatis! mumsi :* sen fixade jag mitt steam acc för någon fitta hade ändrat lösen,men jag fixade det igen. MAHA! (a)


nu sitter jag ensam på mitt rum och chattar med trevligt folk. snart blir det duschen och då åker rakhyvlarna fram för jag är trött på håriga ben xd hahaha! jag rakade dom för typ tre dagar sen :$

köss på rumpisen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0