HAIDAR HAR EN KILLE

hahahaha det fick jag höra idag (a) iallfall, denna dagen kan knulla sig i röven för den suger från början tills nu iallfall. jag försov mig imorse så jag missade bussen och tog tåget istället. jag och dani hoppade iväg till skolan och kom till föreläsningen. killarna i klassen klappade när vi kom x) hahaha. sen stack alla förutom några killar och jag & juppe(: sen har dagen beståt av onödigheter, vi hade rast i mer än en timme och då käkade vi såklart sen en lektion som bestod av enskilda samtal, skit roligt (y)

sen slutade man halv två efter dom enskilda samtalen och då gick man till stationen direkt, tillsammans med dani, jonna, andre och lilla haidar pojken(a) och då sa han att jag inte fick röra honom för han hade redan kille så det räckte. HAHAHAHA :DD

sen tog man tåget hem och cyklen hem till mig, puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0