fun school

igårkväll gick jag och la mig runt halv 11 tiden för jag behövde sova,
jag är så fett orolig på nätterna så det är sjukt "/.
men iallfall jag vaknade klockan fem imorse av att jag var pigg och ja,
men som tur var så somnade jag om.
mamma väckte mig klockan halv nio,
då blev det att göra ve sig och sen gå till bussen.
   på stationen i klippan träffade man dani och vi hade selle till skolan,
skolan bestod av skratt och förvirrade personer i klassen.
dom funderade på varför jag var så lugn, hmm det undrar jag med. 
  efter skolan hade man selle till stationen med syster, dani och sandra.
dani och sandra hoppade på sin buss och jag & syster på vår mot åstorp.
  
  dagen iskolan var bra ´<3 
tack så mkt

mer kommer.
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0