fullspäckad dag

man sov bara en timme inatt för jag hade för mycket att tänka på :'|
men jaja, ibland är det så men jag får väl försöka sova inatt istället.
jag gick upp halv7 och packade idrottsväskan och sen gick man till bussen.
på stationen i klippan träffade man dani tomat ;$ mycket trevligt!
skolan har bestått av massa skratt och dumma kommentarer från alla.
jag körde en volleyboll vagn rakt in i danis knä, fy mig :/

efter skolan tog man tåget med alla pp barn till perstorp då, ni vet(:
jag hade selle med dani, hon följde med mig till badet.
hon väntade där med mig i en timme ;$ tack snuttan!
när hennes mamma hämtade henne så kom emil å anton & de andra.
man bytade om och plums in i badet ;$
det blev en massa åk i kanan med både emil och anton.
dom är så otroligt söta, i varje mening så är det "tessan" , "tessan" x)

vi gick in och duschade och sen blev det att åka hem,
när jag kom hem blev det kebabsallad, mums men inte hungrig!
nu kollar jag på film som vanligt och alla är sura, fuck that!
jag kollar på "raise your voice", gråter varje gång"/.

aja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0