FULLPROPPAD & SLUT!

jag följde med mamma och handlade cola på oj till vår kära familiy(; sen blev det att åka till emil & anton och lämna pengar,jag stannade där i 10 minuter eftersom dom alltid ska berätta en massa grejer för mig när jag kommer. sen blev det att åka till pizzerian och beställa pizza,jag valde en pizza med köttfärs!(: de skulle ta 20 minuter så vi körde runt genom hela åstorp och tittade,jag hittade mitt drömhus & det var superduperfint!:$ , där uppe på björnås(a)
när vi kom till pizzerian så tyckte killen jag såg sur ut,så jag fick en klubba ifall jag lovade att le nästa gång jag kom dit,så jag får väl komma ihåg detta :p hahaha! klubban är iallfall god och det är de viktiga.

nu har jag ätit och jag är verkligen fullproppad med pizza,fast jag åt inte mer än en halv typ men jag är liten :$ jag skulle egentligen sovit hos idag, men det blev ändrade planer "/ & det deppar man över men jag ska iallfall iväg nu ett litet tag men jag kommer hem senare inatt(:

puss på kinden folk's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0