FEDE TJOCK DAG!

fortsättning på förra inlägget!

som sagt,jag har varit med min andra halva, med min bästa vän & med min allra egnaste lilla puff & det innebar mycket mys och mycket snack om allt och ingenting. det blev väldigt mycket skratt åt patetiska killar & en patetisk tjej som tror att hon var den bästa på denna planeten! man bråkar inte med våra vänner & inte deras syskon heller,aight?(:
tvilling och jag skulle ta bussen in till stan men missade bussen för vi dampa på en kille(; så vi gick till ättekulla och där var det några killar som började prata med oss, hahaha! sen tog vi bussen till stan där det var fullständig KAOS eftersom HIF spelade idag & dom vann! GRATTIS HELSINGBORGS STOLTHETER! :) jag och emma ska bli fotbollshuliganer till max,ellerhur?;) hahaha!
fullt med bad boys ute & alla var typ sådär skitsnygga! :D
sen tog man tåget hem och hon tog bussen hem så vi skiljdes åt och på tåget var emils kusin men vi missade varandra men väl hemma i åstorp hämtade mamma mig och vi träffade på lilla mazken (;

kyss på kinden' <3

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: men vad kul :D



Ja du, jag har inte haft lika kul som dig riktigt. GIck först till skolan sedan for jag till Stockholm o hittills inte gjort så mkt. Men imorgon börjar allt :D har en fullspåckad vecka, ska på intervju, fika, träffa vänner o en massa annat på bara en vecka :P

2010-03-30 @ 00:50:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0