DU SA FEMTON -.-'

det gjorde jag inte alls btw. skolan var helt okej idag, både dani & elina var iskolan och det gör ju dagen till toppen direkt liksom(; jag hade föredrag om slickepinnar idag, hihi lite korkad jag är då eller? :$
jag hade selle med elina och dani till stationen, vi fick sluta 13.40 för inger mådde inte bra så hon åkte hem, HÄÄÄRLIGT!

när jag kom hem så startade jag datorn, ringde ida, började städa och nu sitter jag här i ett nystädat rum helt nyduschad och fin. ska snart sminka mig & sen blir det scouterna och kanske .... (:
efter scouterna så blir det att käka, mums! jag är riktigt hungrig och jag har ont i huvudet -.-' jobbigt!

bloggar sen för ska sminka mig nu
hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0