DANI IS A BUNNY

hahaha, det sa fredrik till dani ;p lite roligt var det iallfall - tyckte jag , om ni frågar mig alltså :)

skolan idag har varit fett najjs,dagen började med svenska & där spelade man kort och jobbade med dikter. man diskuterade även med felix om haidar & hans förhållande ;) felix gillar att ha snopp i rumpan, kom vi fram till då.. sen hade man rast & det var lika roligt som alla andra gånger & vi gjorde samma grejer. sen blev det matte & då kom elina så man började diskutera med henne också för hon sa vi bråkade med henne.. <3

sen blev det mat tillsammans med tjejerna iklassen, vi satt nära killarna så var dom busiga och hällde salt i johans glas så drack han alltihopa och svalde det & sen drack en annan kille ett glas och då spottade han ut det på golvet. hahahaha, vilka konstiga typer alltså. <3

sen efter maten hade man barn & fritid där man satt och läste sin jäävla satans bok som är så jääävla dålig så man kan nästan kasta den i väggen alltså.. becks satt även och fjönta sig till musiken så skratta gjorde man fan tå med hela tiden ;) sen hade man engelska & det var inte ens lönt för vi fick våra papper och sen slutade vi. så dani och jag har suttit på torget tills 15.50 för då dissade hon mig för att gå till stationen -.-' hahaha,men tack för att du stanna!

nu är det exakt en timme tills mitt utvecklingssamtal börjar & det känns inte bra (; efter det ska jag hemåt. wieho!

bloggar ikväll.
köss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Tack så mycket! din med <:

2010-03-23 @ 16:52:35
URL: http://ammandatheresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0