BUSY DAY!

hell to the fucking yeah att jag har varit upptagen hela dagen. först skolan & den var riktigt soft & rolig. på bf lektionen så blev jag skitsur för jag vill inte läsa den boken men tänker inte särbehandlas så jag ska kämpa för att klara det! och sen blev det att krama vicki sötnos en sista gång för hon åker inatt "/ i gonna miss you! <33
sen blev det selle med dani till parkeringen & sen vidare till stationen med pojkarna i klassen men jag sprang iväg till hannah istället för dom bara tramsade sig -.-' hahaha. jag och hannah pratade om allt möjligt på stationen och på bussen! jag hoppade av vid pizzerian, kyrkan för jag skulle till putte (a) jag skulle först klippa mig och sen slinga håret. det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det var pga min förra frisör, i want to kill yah! :@ men jag överlever säkert (a) sen umgicks jag med putte till typ klockan 21.40! vi sov, sov, sov och pratade typ(:

you make me happy! :$

ska sova. godnatt!
imorgon blir det till stan & köpa löshår, i hope! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0