bad update!

jajamensan, fy på lilla mig ;b

skolan ifredags var superknas, med massa skratt och flumm.
jag köpte en cola & en burn, muma!
men icke fick man ha dom själv x)
men ingen mer kommentar om skolan nte :)

efter skolan gick vi till stationen, jag, elina och dani :*
jag och elina hoppade på tåget mot helsingborg,
hon skulle av i bjuv och jag i hbg (:
det är några idioter som busringer mig
& jag kommer fucking polisanmäla er, fattar ni?!

när jag var framme i hbg träffade man på sarah,
hela dagen har bestått av att gå fram & tillbaka,
man träffade på lilla smurfen max och lille söte linn(:
även två andra .........., men ja nte mer sagt om det.
jag tog tåget hemåt 22.16 :)
mamma hämtade mig på stationen.

sen jag kom hem har det varit väldiga diskussioner med mamma.
du är ett jävla svin enligt både mig och mamma!

hihi. vi hörs
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0