BAD UPDATE!

skolan igår var lika bra som alla andra torsdagar, fast idag fick klassen vår lärare att böla för hon kan verkligen inte ta emot en diskussion och vad är det för lärare som kommer in i klassrummet & skäller direkt? INGEN BRA
när vi hade slutat satt vi vid arnes place, alltså jag & elina och sen kom putte till oss och babbla om att vi skulle gå och då var det en halvtimme kvar -.- haha,han stressade oss! 10 över gav vi oss och gick med putte mot stationen,sen blev det bussen mot åstorp. jag och putte hoppade av vid björnekulla & elina åkte vidare(:
hemma hos putte slängde jag mig i soffan direkt för jag hade skit ont i huvudet -.- "/ och det är ju inget att rekommendera att ha när man ska passa emil & anton. det blev pizza på björnekulla och sen hem och kolla film & käka. dom skulle göra allting innan de skulle äta så jag blev irreterad och anton blev ledsen och kallade på mamma,men jag är inte mamma utan jag är tess. sen efter pizzan och min mat blev det glass i fulla lass. anton kom med en glass som var lika lång som hans arm typ, så jag bara: "nej,den får du inte äta - den är för stor (a)" så gick han och hämta en piggelinare och emil hämtade en sandwich till mig.
sen kom therese och per hem, så körde hon mig hem för hon skulle prata med mamma om helgen & om lalandia för någon hade snurrat till det riktigt ordentligt ;)
när jag kom hem tog jag på mig min pyjamas och somnade i förtöljen och då sa både mamma & jessica att jag var sjuk, så mamma kände mig i pannan och jag hade hög feber så jag gick och la mig & där är anledningen till ingen uppdatering igår inte): <3
jag somnade halv 10...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0