AWESOME WEEKEND!

en bättre start på mitt påsklov 2010 kunde inte startas bättre.

som sagt ifredags vart jag sjuk med feber men jag ville med på övernattningen iallfall,så det blev lite övertalande på nivå 1000 mot mamma & pappa och till slut så packade jag ihop mina grejer medan ida satt & chilla i förtöljen(:
vi körde och hämta min kusin barn, noel den sötnosen! han skulle vara med ihelgen sen blev det oj för att handla lala till noel och cola till tessan :$
SEN BAR DET AV TILL .... SONNARP!
här i skogen, här i skogen, där vandrar scouterna.
ja,här i skogen, här i skogen där sover scouterna!

OUR SONG OF IDA, TESS, HANNAH, GUSTAV & OSKAR!

ifredags började med att bestämma platser där vi skulle sova,det blev superbra! sen blev det varma mackor,mums! och skratt i massor :* sen blev det att bara ligga och snacka skit i huset där vi bodde (a)
ilördags blev vi väckta kvart över 7 -.-' & det är härligt! jag var pigg för att bara sovit i 3 timmar, men iallfall - det blev frulle med ägg,gröt och en massa annat gottigottgottisar! sen spår, min patrull - teletubbies bestod av; tess, challe, ida, oskar, ted, ellinor, anton och ellinors pappa(; & såklart så är vi bäst :D
dagen bestod av att göra olika aktiviteter och samla poäng,men framför allt att samarbeta! varje övning var superkul och man fick ett gott skratt på varje grej(: igårkväll blev det mums mat - tacos dåva och sen en mysigt lägerbål som alla seniorer höll i & det gick skitbra - jag var nöjd(:   sen gick vi in till oss och satt där och snackade en massa blajja, vid 12 började dom tjata om att vi skulle sova men palla?! så vid 12 hade jag, hannah, ida och challe lägerbål hahaha! jag var skittrött, det är typ det enda jag kommer ihåg :$

i got the fit fit fit on my feet HAHAHAHAHAHAHAHA

idag blev vi väckte halv 9, SOVMORGON! WIIEHO!:D eehm,vi började med frulledags(; mums! sen blev det att fortsätta "tävlingen" sen igår,det gick ut på att springa runder och sno stenar och min patrull var skitduktig! vi sammarbeta, pratade och hjälptes åt med glada miner hela tiden! i slutet berättade ledarna vem som vann och det var patrull ... TELETUBBIES! man såg på dom andra att det gjorde ont att säga grattis(; men jag bryr mig inte för det var bara en lek och jag hade roligt,det är det viktiga!
sen blev det lunch - korv med bröd och cola(: sen satt vi i jockes bil och spela musik och min pappa körde bara ifrån mig så jag fick åka hem med dom! vi körde till gården och packade upp och jag satte mig i pappas bil och vi körde hem och hämta noels vagn(: vi körde och lämnade vagnen och pratade med min kusselinare och mazken ett tag(a) sen åkte vi hem igen och packade upp alla våra grejer.

detta är min helg & jag älskar bara scouterna!
pictures is coming (;

ps. hannah of the other side of the madrass, are you vaken? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0